Magija

OPREZNO SA tumačenje snova!

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email

Kada ljudi pokusavaju da tumace snove ili odgonetnuti njihovu simboliku, trebalo bi da uvijek imaju na umu da njihova interpretacija moze biti ispravna ali i pogresna. U Islamu, nikome osim Poslanika s.a.w.s. nije zajamčena nepogrješivost u preciznom tumačenju snova. Greska je smatrati da bilo tko moze biti kao Poslanik s.a.w.s u ovoj stvari.

Brojni su razlozi zbog kojih bi takva usporedba bila pogresna:

1. Poslanici a.s. su jedini ljudi koji su sačuvani od gresaka u dostavljanju ljudima;
2. Tvrdnja da neke osobe ne grijese pri tumacenju snova je tvrdnja bez ikakva dokaza iz Qur’ana i Sunneta koji bi ih podrzao. Naprotiv, Poslanik s.a.w.s. je opovrgao takvu ideju rekavši: “Svaki potomak Ademov je sklon grijesenju.” [Sunen et-Tirmizi (2499) i Sunen Ibn Madzdze (4251)];
3. Ashabi i vodeća ulema Islama su pravili greske u vezi s razumijevanjem fikhskih propisa, mada su tekstovi Qur’ana i Sunneta bili pred njima. Kako se itko moze nadati da ce uraditi bolje s tumačenjem stvari koje su manje jasne ?;
4. Sunnet nam kaze da ce tumaci snova koji nisu zastupnici neke svari pogoditi a neke pogrijesiti. Jedanput, nakon sto je Ebu Bekr protumacio san, Poslanik s.a.w.s. mu je rekao: “Nesto si u pravu a nesto si pogrijesio.” [Sahihul-Buhari i Sahihul-Muslim]; Ovo je bio slucaj Ebu Bekra, najučenijeg Muslimana nakon Poslanika s.a.w.s. Cemu se mozemo nadati kod bilo koga drugog ?;
5. Snovi, kada dodju zastupnicima a.s., su dio poslanstva. Prema tome, poslanikovo tumacenje sna je uvijek istinito, i to ne moze biti slucaj ni s kim drugim.

Kada se nekom desi da mu se javi ostvari ono sto je sanjao, radi se svakako o ajetu njegovog Gospodara. To takodje sadrzi dio natprirodnog dokaza poslanstva Muhammeda s.a.w.s., jer potvrdjuje ono sto nam je Poslanik s.a.w.s. rekao: “Ebu Hurejre prenosi da je Poslanik s.a.w.s. rekao: “Tri su kategorije snova: lijep san koji je radosna vijest od Allaha, ruzan san koji je od Sejtana, i normalan san koji izlaze ono o cemu covjek razmislja. Ako u snu vidite ono sto vam se ne svidja, ustanite i klanjajte i ne spomijnjite to drugima. ” [Sahihul Muslim]

Ono sto bismo mi trebali učiniti jest da procijenimo nas zivot na javi. To je odlučujuće ako zelimo da promijenimo svoj izgled, svoje razmisljanje, svoje ponasanje. Trebali bismo se zapitati: Da li mi efektivno iskoristavamo svoje vrijeme na javi? Jesmo li zadovoljni s onim u cemu provodimo svoje vrijeme? Da li citamo ono sto ce nam dati bericet ili korisno znanje? Da li smo angažirani u produktivnim aktivnostima ili plodonosnom dijalogu? Ili mozda samo tracimo svoje dragocjeno vrijeme?

Ako svoje vrijeme na javi jadno iskoristavamo, pa sta je onda preče da tumacimo- nase iskustvo iz sna ili sa jave?

Sa sigurnoscu mozemo reci da su nasi zivoti na javi vazniji. Racun pred Allahom cemo polagati za ono sto radimo dok smo budni. Dok spavamo, pera su dignuta od zapisivanja nasih djela i ova činjenica daje snu tek sekundarni značaj. Prema tome, okolnosti, odluke, misli i aktivnosti na nasoj javi je ono sto zasluzuje nasu istinsku paznju.

Vecina nasih razgovora koje vodimo s prijateljima uzivo i online su predugački i nevazni. Naravno, nama je potrebna i rekreacija i ovakvi razgovori mogu i tu ulogu igrati. Medjutim, ovo bi nam trebalo nesto reci o nasim snovima. Da li mi zaista smatramo da je sve sto se desava i govori u nama za vrijeme nasih snova vazno i ​​da zasluzuje biti kriticki analizirano i najozbiljnije protumaceno?

Prilicno cesto, ljudi u svojim snovima nalaze izlaz iz teskih situacija u svome životu. Ljudi koji prolaze kroz teske i bolne situacije opcenito cesce pokusavaju da tumace svoje snove.

Oni gledaju na svoje nocne vizije kao na sastavni dio Allahova olakšanja njima, oslanjajući se na hadis: “Kada se približe posljednji dani, vjernikov san nece skoro nikada lagati. Najčestitiji medju njima u snovima ce biti i najčestitiji u govoru. ” [Sahihul Muslim (2263)]

Njihovi snovi, medjutim, mogu biti i od Sejtana, koji se koristi njihovom zabrinutoscu, boli i teškoćama da im stvari ucine jos gorim, povećavanjem njihove napetosti i tuge. Allah nam kaze: “Sašaptavanje je posao šejtanski, da bi u brigu bacio vjernike, mada to ne može njima nimalo nauditi, osim ako to Allah dopusti. A vjernici neka se samo u Allaha pouzdaju! “[Mudzadele: 10]

Treća alternativa je da njihovi snovi mogu biti samo prirodna posljedica onoga čime su preokupirane njihove misli. Njihovi problemi vec prevladavaju njihovim mislima, i oni tumace svoje snove u skladu sa promjenjivim okolnostima svojih problema.

U arapskom drustvu, zena tezi da se vise okupira snovima nego muskarac. I to zato, jer ona trpi vece nametanje obaveza- od svoga oca, brata ili muza. Ovo, udruzeno sa vecom emocionalnom osjetljivoscu i otvorenošću, je cini da potpadne lakse pod utjecaj snova nego muskarac u nasem drustvu (autor je Saudijac, op. Prev.).

Na sličan način, vidimo i da su ljudi koji se nalaze u zatvoru optereceniji svojim snovima.

Salih ibn’Abdul-Quddusu se pripisuje ova poznata pjesma, mada neki smatraju da ju je napisao’Abdullah ibn Mu’awija:

Dok smo se od svijeta rastavljali i njegovih stanovnika;
Niti snujući svojim tijelima a niti medju zivima.
Cudnom prilikom kada cuvari zatvora svoje zapovijedi izvršavaju
U strahu dahcemo: “Vidi svijeta kojeg su ugovorili!”

U snu se radujemo, a naseg razgovora najveci dio
Je nakon buđenja, kada govorimo gdje smo to bili.
Ako bi lijep bio san, nevidjena stvar bi bio
Ako bi ruzan bio san, ispunjenje mu je brzo.

Krize koje pogađaju nase države- ratne i mirnodopske- donose na svijet podijelu snova ljudima. Tragediji koja se desila u Svetom Haremu prije 25 godina prethodio je san, a sve vise i vise snova ju je pratilo sve do njenog nesretnog zavrsetka. Ovo je dobar primjer koji nam pokazuje kako Šejtan – ili nase vlastite snage sugestije- mogu inspirirati nase snove koji nas mogu odvesti do tuznih posljedica. Medjutim, istinit san nam moze pokazati neke stvari koje ce se zaista desiti, ali on ne ukazuje na njihovu ispravnost i on ne moze biti iskoristen za njihovu konfirmaciju.

Covjek koji stoji iza iracke invazije na Kuvajt je navodno imao brojne snove koje je zatim protumacio. Ovo se desava zato sto, kada se covjek sretne sa sasvim novim okolnostima, on ne zna sta da radi i obraca se svojim snovima za vodstvo.

Tumačenje je, po prirodi, nagadjanje. Allah kaze o Jusufu a.s .: “A onome od njih dvojice za koga je mislio (u prijevodu Besima Korkuta stoji” znao “op.prev.) Da će spašen biti reče:” Spomeni me gospodaru svome! “. [Jusuf: 42]

Mada je Jusuf a.s. bio Poslanik, ipak mozemo vidjeti da se koristi rijec “mislio” da se opise zakljucak koji je on donio iz svoga tumacenja sna. Prema tome, ne treba se nikada govoriti sa sigurnošću kada se tumaci san.

Tumačenje sna je kao izricanje presude. Allah dz.s. nam daje citat Jusufa a.s., gdje on kaze: «Tako glasi presuda onoga sto ste me pitali» (u prijevodu Besima Korkuta stoji: «Ono što ste pitali samo to znači!») [Jusuf: 41]

Ovo nam pokazuje da covjek treba da pripazi, a ne da zuri da protumaci ili analizira svoje snove. Zurba i pretpostavke mogu donijeti štetne posljedice. Malik ibn Enes se razljutio kada je vidio da ljudi užurbano tumace snove i rekao bi “Je li se to igrate poslanstva?”

Da je ovakva osoba upitala islamskog pravnika o tome, saznala bi da zaključci o snu ne obuhvaćaju nikoga osim onoga tko je san doživio. Često netko tko je u snu vidio Kijametski Dan nastavlja dalje i propovijeda svoju viziju svijetu, uzrokujući nebrojene nevolje sebi i drugima. Mada je njegov san možda i istinit? Možda odražava činjenicu da je njegov sat zastao. Ovakvo ponašanje pokazuje manjak razmišljanja kod onih koji dozvoljavaju svojim noćnim doživljajima uma da dobiju nezaslužen utjecaj na njihove životne odluke.

Tada imate tumače snova koji prodaju svoja univerzalna tumačenja snova lahkovjernoj publici. Kao i čitači sa dlanova, oni imaju odgovore koji se mogu sa sigurnošću primijeniti na bilo koga od njihovih mušterija, bez obzira tko su. Tko još nema probleme, brige, ciljeve i nerješena pitanja u svom životu?

On kaže: Tvoj san znači da ti imaš jednu brigu koja treba rješenje.

Mušterija odgovara: Rekao si istinu.

On kaže djevojci: Udat ćeš se, mladoj: Dobit ćeš dijete, srednjovječnoj domaćici: Ti imaš problema u braku. Bilo kome može reći: Ti imaš planove.

Odgovor će biti: Istina!

Ponekad, tumač oštrog oka koji primjećuje detalje i pokupi svaki nagovještaj, može ponuditi tumačenja koja su skrojena prema mušteriji.

Općenito, tumačenje sna se oslanja na standardne metafore i sličnosti, i na asocijacije koje su uobičajene u iskustvu ljudi. Ovo je najjednostavniji način da ljudi razumiju stvari. Ljudima se mnogo teže identificirati s tumačenjima koja su inovativna i besprimjerna.

Zbog toga nalazimo da se mlijeko često tumači kao simbol prirodnog načina života, zbog toga što je mlijeko samo osnova prehrane i što dijete i samo po sebi odmah zna kako da pije mlijeko (doji). Zbog toga se ono tumači islamskim načinom života koji je Allah predodredio Svojim stvorenjima. Slično tome, iz istog razloga se i krava u snu često tumači kao znak ljudi koji se drže vjere i pravog puta, jer su oni- slično kravi- izvor iz kojega se civilizacijski život napaja i kojim se održava, i oni su kao krava u tome da oni ne donose nikakvu štetu, a mnogo koristi je od njih.
Slično ovome, mrtvo drvo viđeno u snu simbolizira licemjere, jer su i oni lišeni unutarnjeg života, i korisne hladovine, i ne daju plodove ljudima.

Na ovaj način, san je alegorija (usporedba), i tumač ga uspoređuje s onim što s njim dijeli iste kvalitete.
Da mi ne sudimo o stvarima poredeći ih sa onim s čim smo familijarni, ovaj način tumačenja snova ne bi prevladavao i ne bi imao nikakvu osnovu.

Allah nam navodi poređenja na brojnim mjestima u Kur’anu, pozivajući nas da ih poslušamo i razmislimo o njihovim porukama.

Međutim, nečije tumačenje moze biti ometeno uplitanjem šejtana, koji može sugerirati neke interpretacije u srce tumača dok je on nesvjestan toga. Dok s jedne strane osobno stanje tumača nije povjerljivo mjerilo preciznosti njegova tumačenja, s druge strane, što je čovjek učeniji i bogobojazniji, to je on dalje od šejtanskih spletki.

Isto se moze reći za viđenje Poslanika, s.a.w.s., u snu. Nije nužno da svatko tko misli da je vidio Poslanika, s.a.w.s. u snu, da ga je zaista vidio. Neophodno je da se Poslanik, s.a.w.s., u snu vidi pojavljujući se onako kako je to za njega poznato, kao što se prenosi u hadisu o viđenju Poslanika, s.a.w.s., u snu. Kada su došli neki ljudi Ibn Sirinu el-Hasanu tvrdeći da su usnili Poslanika, s.a.w.s., on bi tražio od njih da mu ga opišu. Ako bi ga opisali opisom koji je drugačiji od njegovih dobro poznatih opisa, onda u snu oni nisu vidjeli Poslanika, s.a.w.s.

Nitko ne bi trebao nikada da tumači viđenje Poslanika, s.a.w.s. u snu kao svoju kartu za Džennet. Ovo je ozbiljna samoobmana. Onaj koga čovjek vidi u snu ne mora mu nikada narediti da uradi nešto što ima smisao. On mora biti svjestan da mu se može ukazati kao šejtan- u snu ili na javi- predstavljajući mu se kao Bog ili kao neki od zastupnika, čak i kao Poslanik, saws, samo ne u Poslanikovoj istinskoj pojavi (onako kako je on zaista izgledao) .

Ibn Tejmijje navodi slijedeću predaju od Abdul-Kadira el-Džejlanija [Medžmu-ul- Fetawa (1/173)]:

Jedanput sam se udubio u ibadet, i zatim sam vidio veliko prijestolje sa svjetlošću. Ono mi je reklo: O Abdel-Kadir! Ja sam tvoj Gospodar, i ja sam ti dozvolio ono što sam zabranio drugima.

Odgovorio sam: Gubi se, Allahov neprijatelju!

Zatim se je svjetlost iskidala na komade i zamijenila se sa tamom. Ona je rekla: O Abdel-Kadir! Tvoje znanje i razumijevanje vjere te je spasilo. Jer ustinu, ja sam na ovaj način zaveo sedamdeset ljudi.

Netko je upitao Abdul-Kadira: Kako si znao da je to šejtan.

On je odgovorio: Njegovim govorom: `Dozvolio sam ti ono što sam zabranio drugima? – jer zakon koji je donio Muhammed s.a.w.s. nikada neće biti opozvan ili zamijenjen.

Siguran od grešaka je samo onaj koga Allah sačuva.

A Allah zna najbolje.

ASTROLOGIJA, TAROT TUMAČENJE I NUMEROLOGIJA telefonom

(Direktan poziv dodirom na broj telefona)

HRVATSKA

3,49 KN

4,78 KN

SRBIJA

120 RSD

ŠVAJCARSKA

1,99 CHF

AUSTRIJA

1,55 EUR

NEMAČKA

0,79 €

mob. od operatera

BiH m:tel

1,4 KM

BiH BH Telekom

1,4 KM

ŠVEDSKA

7 SEK

Astro SMS

Nikada nije kasno da preuzmete stvar u svoje ruke i obratite se našem stručnom i profesionalnom astro timu za svoju ličnu astro prognozu!

Astrologija uživo

Astrologijom se jasnije sagledava pozicija u životu i životne okolnosti, što je neprocenljiva pomoć da se uspešnije funkcioniše.

Tarot online telefonom

Tarot otvaranje daje vrlo brz i jasan odgovor na konkretno postavljeno pitanje ili zamišljenu želju.

Natalne karte

Natalna karta je prikaz neba i rasporeda planeta i zvezda u trenutku našeg rođenja.

Numerologija

Vaš broj životnog puta je jedan od najuticajnijih numeroloških aspekata u okviru kompletne nauke o numerologiji.

ASTROLOZI - poziv do rješenja Vašeg problema

ASTROLOGIJA, TAROT TUMAČENJE I NUMEROLOGIJA telefonom

(Direktan poziv dodirom na broj telefona)

HRVATSKA

3,49 KN

4,78 KN

SRBIJA

120 RSD

ŠVAJCARSKA

1,99 CHF

AUSTRIJA

1,55 €

NEMAČKA

0,79 EUR

mob. od operatera

BiH m:tel

1,4 KM

BiH BH Telekom

1,4 KM

ŠVEDSKA

7 SEK