Ova karta je atribut pismo Dalet, što znači “vrata” i odnosi se na planet Veneru. Ova karta je, površno promatrano, dopuna Caru; no, njezine atribucije su daleko svestranije.
Na Drvu Života, Dalet je putanja koja vodi od Hokmaha (Chokmah) do Binaha, spajajući Oca i Majku. Dalet je jedna od triju staza koje su
potpuno povrh Bezdana. Pored toga, tu je i alkemijski simbol Venere, jedini planetarni simbol u kojem je sadržano svih deset Sefirota na Drvu Života.
Doktrina koja se podrazumijeva je ta da je fundamentalna formula Univerzuma Ljubav (krug dodiruje Sefirote 1, 2, 4, 6, 5, 3; Križ obrazuju broj 6, 9, 10, i 7, 8).
Nemoguće je sažeti značenja simbola Žene, upravo iz samog razloga što se ona neprestano javlja u beskrajno raznorodnim obličjima. “Mnogim
prestolje darivana, mnogostranim duhom obdarena, neiscrpno prepredena kći Zeusova. ”
Na ovoj karti prikazana je u najopštijem vidu manifestiranja. U njoj su spojena najuzvišenija spiritualna i najniža materijalna svojstva. To je razlog što je opremljena predstavljati jedan od triju alkemijskih oblika energije, So. Sol je neaktivni princip Prirode; So je materija kojoj Sumpor mora udahnuti energiju da bi se održao uskovitlani ekvilibrijum Univerzuma.
Ruke i torzo njenog lika shodno tome nagovještavaju oblik alhemijskog simbola Soli. Ona predstavlja ženu sa carskom krunom i odezda koja sjedi na prijestolju čiji stupovi nagovještavaju plavičaste izvijene plamene jezike koji simboliziraju njezino podrijetlo, rađanje iz vode, ženskog tekućeg elementa. U desnoj ruci drži Izidin lotos; lotos predstavlja žensku, ili pasivnu, snagu. Njegovo korijenje je u zemlji pod vodom, ili u samoj vodi, ali on otvara latice prema Suncu, čiji lik je trbuh pehara. On je, dakle, živi oblik Svetog Grala, posvećen Sunčevom krvlju. Na plamenim stupovima njenog prijestolja sjede dvije njezine najsvetije ptice, vrabac i golubica. Suštinu i značenje ove simbolike moramo potražiti u poeziji Katula i Marcijala. Na njezinom plaštu su pčele; pored toga i domine, okružene neprekidnim spiralnim linijama; smisao je svuda sličan. Oko nje, poput pojasa, je Zodijak.
Ispod prijestolja je pod zastrt tapiserijama, koje su izvezene Ljiljanov cvjetovima (fleurs-de-lys) i ribama; izgledaju kao da obožavaju Tajanstvenu Ružu, koja je nagovještena u osnovi prijestolja. Smisao ovih simbola već je rastumačeni. Na ovoj karti su svi simboli srodni, zbog jednostavnosti i čistoće slike. Ovdje nema proturječju. One suprotnosti koje naizgled postoje su tu samo kao suprotnosti nužne za održavanje ravnoteže. A to je prikazano mjesecima koji se obrću.
Heraldika Kraljice je dvojaka: na jednoj strani Pelikan koji po tradiciji hrani svoje mlade krvlju iz vlastitog srca, a na drugoj Bijeli Orao Alhemičara.
Što se tiče Pelikana, njegova potpuna simbolika dostupna je jedino inicijante Petog stupnja O.T.O. Općenito govoreći, smisao se može nagovijestiti poistovećenja Pelikana s Velikom Majkom i njenom djecom, s Kćeri u formuli tetragramaton. Upravo zato što kći jeste kći svoje majke, ona može se vine do vlastitog prijestolja. Drugim riječima, postoji kontinuitet života, krvno nasljeđe, koje sve prirodne oblike
međusobno povezuje. Između svjetlosti i tame nema prekida. Natura non facit saltum. Kada bi se ova razmišljanja u potpunosti mogla pojmiti, bilo bi moguće pomiriti Kvantnu teoriju sa elektro-magnetskim jednadžbama.
Bijeli Orao na ovom aduta odgovara Crvenom Orlu na karti Supruga, Cara. Ovdje je neophodno početi raditi unatrag. Jer, u ovim najvišim kartama se nalaze simboli savršenstva; kako prvobitno, početno savršenstvo Prirode, tako i konačno, krajnje savršenstvo Umjetnosti; ne samo Izide, nego i Neftida (Nephthys). Shodno tome, pojedinosti dijela tiču se i pripadaju narednim kartama, naročito Atu VI i Atu XIV.
Na poleđini karte je Luke ili Vrata, što je tumačenje pismo Dalet. Da rezimiramo, u sažetom značenju, ova karta bi se mogla nazvati Vratima Raja.
Ali, zbog ljepote simbola, zbog njegovog predstavljanja u mnoštvu oblika, student zaslijepljen bilo kojom datom manifestacijom može biti odveden na stranputicu. Ni kod jedne druge karte nije neophodno u tolikoj mjeri zanemariti dijelove i usredotočiti se isključivo na cjelinu.